tisdag 6 juli 2010
Almedalen
Nu är vi på plats i Almedalen och gör verkligen vårt bästa för att "lobba" för RUT-avdraget. Här är otroligt mycket politiker och andra samhällsintresserade människor samlade. Har idag pratat bl a med Finlands f d finansminister, Ulla-Maj Wideroos. Hon var och hälsade på oss i Linköping 2006 för att berätta om Finlands-modellen som varit mycket lyckosam. I Finland har man nu även infört hushållsavdrag för vårdtjänster. Intressant! Har också träffat bland andra, Åsa Malmborg på Flitiga Liza i Halmstad,som startat RUT-upproret. Går gärna in och stöd upproret! www.rutupproret.se
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)