torsdag 26 augusti 2010
RUT-pryor på Livskomfort
Igår pryade Linköpings borgmästare Ann-Catherine Hjerdt som RUT hos en av våra kunder i Linköping. I Norrköping var riksdagskvinnan Betty Malmberg ute med en av våra medarbetare på pryo. Känns bra att de försöker förstå hur vår vardag ser ut och att de stödjer oss i kampen för att behålla RUT-avdraget.
lördag 21 augusti 2010
Vilken dag!
Det var ett 50-tal som slöt upp och gick med oss i vårt Rör inte RUT-tåg genom Linköpings stadskärna. Fantastiskt! Vi mötte så många "tummar upp"! Tack alla ni som stödjer RUT. Speciellt tack till Åsa Malborg (Flitiga Liza) och hennes dotter som åkt ända från Halmstad för att vara med.
Rör inte RUT
Om några timmar drar vi igång vår manifestation för RUT. Det är så spännande! De flesta av oss har aldrig gått i ett demonstrationståg tidigare så det blir en helt ny erfarenhet. Gå gärna in och läs på Svenskt Näringslivs hemsida, det står en del om demonstrationen redan nu och kommer mera så småningom. Upp på barrikaderna!
måndag 16 augusti 2010
Vi förbereder oss....
...inför Rör inte RUT-demonstrationen på lördag. Det är fullt med Rör inte RUT-tröjor på kontoret på Sturegatan som ska distribueras till alla våra medarbetare. Kontoret börjar likna ett klädaffär..... Plakaten till på lördag är godkända och blir himla fina. Detta blir spännande!
torsdag 12 augusti 2010
Sommartider!
Det har inte funnits tid att blogga på några veckor. Vi på kontoret, som servar våra medarbetare och kunder, har gått om varandra och semestrat. Det betyder i sin tur att vi som jobbar får hoppa in och hjälpa till lite här och var för att få allt att fungera. Många av våra servicemedarbetare har haft semester och vi har fixat och grejat för att få det att fungera med vikarier hos våra kunder. Den här veckan har dock en hel del ordinarie kommit tillbaka och ordningen är återställd. Välkommen tillbaka efter semestern!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)