torsdag 26 augusti 2010
RUT-pryor på Livskomfort
Igår pryade Linköpings borgmästare Ann-Catherine Hjerdt som RUT hos en av våra kunder i Linköping. I Norrköping var riksdagskvinnan Betty Malmberg ute med en av våra medarbetare på pryo. Känns bra att de försöker förstå hur vår vardag ser ut och att de stödjer oss i kampen för att behålla RUT-avdraget.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar