lördag 21 augusti 2010
Rör inte RUT
Om några timmar drar vi igång vår manifestation för RUT. Det är så spännande! De flesta av oss har aldrig gått i ett demonstrationståg tidigare så det blir en helt ny erfarenhet. Gå gärna in och läs på Svenskt Näringslivs hemsida, det står en del om demonstrationen redan nu och kommer mera så småningom. Upp på barrikaderna!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar