torsdag 12 augusti 2010
Sommartider!
Det har inte funnits tid att blogga på några veckor. Vi på kontoret, som servar våra medarbetare och kunder, har gått om varandra och semestrat. Det betyder i sin tur att vi som jobbar får hoppa in och hjälpa till lite här och var för att få allt att fungera. Många av våra servicemedarbetare har haft semester och vi har fixat och grejat för att få det att fungera med vikarier hos våra kunder. Den här veckan har dock en hel del ordinarie kommit tillbaka och ordningen är återställd. Välkommen tillbaka efter semestern!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar