Det var ett 50-tal som slöt upp och gick med oss i vårt Rör inte RUT-tåg genom Linköpings stadskärna. Fantastiskt! Vi mötte så många "tummar upp"! Tack alla ni som stödjer RUT. Speciellt tack till Åsa Malborg (Flitiga Liza) och hennes dotter som åkt ända från Halmstad för att vara med.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar