måndag 16 augusti 2010
Vi förbereder oss....
...inför Rör inte RUT-demonstrationen på lördag. Det är fullt med Rör inte RUT-tröjor på kontoret på Sturegatan som ska distribueras till alla våra medarbetare. Kontoret börjar likna ett klädaffär..... Plakaten till på lördag är godkända och blir himla fina. Detta blir spännande!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar