Igår hade vi mycket trevligt besök av Integrationsminister Nyamko Sabuni. Nyamko ville göra verksamhetsbesöket för att höra hur det fungerar med RUT-avdraget i praktiken. Hon ville också träffa medarbetare för att få deras syn på vårt hantverk.
Vi hade en trevlig pratstund tillsammans med några av våra servicemedarbetare och Nyamko. Om RUT-avdraget tas bort (som oppositionen vill!) kommer det att vara ödestigert för våra medarbetare, kunder och hela vår bransch. Om man ska betala dubbelt så mycket för en tjänst så är vi övertygade om att våra kunder kommer att dra ner på servicen eller i värsta fall lösa servicen på annat sätt. För oss är det självklart att människor inte är dumma utan löser sin vardag så den fungerar!
torsdag 2 september 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar