fredag 24 september 2010
RUT blir kvar!
Det var verkligen extra skönt att komma till jobbet i måndags och känna att vi inte behövde sätta igång och varsla våra medarbetare. Nu rullar det på och vi kan börja anställa igen! Vi har varit återhållsamma med att anställa eftersom det inte hade känts vidare juste att kanske behöva säga upp nya medarbetare efter någon månad. Härligt att vi kan börja planera för framtiden igen!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar