Oj, vad tiden går fort! Nu är det fredag igen och vi har precis haft fredagsmys. Vår härliga receptionist Louise hade bakat otroligt goda kakor som vanligt. Det är lite extra mysigt när man tänder ljus och regnet strilar på fönstren. Gå gärna in på vår hemsida under fliken "Louise bakar" och ta del av hennes ljuvliga recept. Det höjer mysfaktorn ytterligare!
I helgen är det ledigt för första gången på länge, ska bli skönt. Tänkte passa på och njuta av naturens alla vackra färger och kanske t o m hitta en och annan svamp. Trevlig helg!
fredag 1 oktober 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar