tisdag 19 oktober 2010
Äldremässa i Motala
I fredags var vi utställare på Äldremässan i Motala. En väldigt trevligt och välarrangerad mässa! Det var mycket besökare och många var intresserade av att underlätta sin vardag, d v s av Livskomfort. Motala Kommun kommer att införa LOV och vi är mycket intresserade av att vara en aktörerna. Lika spännande som att vara auktoriserade utförare av BoService åt Linköpings Kommun. När vi började för fem år sedan som utförare åt Linköpings Kommun så kändes det väldigt nytt och annorlunda. Idag är det en del av hemtjänsten och en mycket roligt tjänst att utföra. Nu tänkte vi använda våra erfarenheter och hoppas vi kan vara ett tillskott i hemtjänsten även i Motala.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar