måndag 25 oktober 2010
Full fart med anställningsintervjuer
Hinner knappast blogga, det är fullt upp med intervjuer för att anställa medarbetare både i Livskomfort och AssistansService. Jättekul! Det känns oerhört befriande efter det "dödläge" vi kände inför valet, då vi inte visste om RUT skulle få vara kvar. Märkligt nog så verkar entusiasmen ha s a s smitta av sig på assistanskunderna och efterfrågan på våra tjänster ökar även där. Vi har en spännande höst framför oss!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar