På förmiddagen var vi ett antal företagare/entreprenörer och träffade Svensk Näringslivs nya ordförande Kenneth Bengtsson. Kenneth berättade lite om sig själv, men framför allt lyssnade han till oss företagare. Han var mycket intresserad av våra verksamheter och vad vi tycker är viktiga frågor att driva för Svenskt Näringsliv. En mycket intressant och givande förmiddag!
Har precis avslutat en trevlig kväll med besök av Lady Cirkel PM! Vi har berättat om våra verksamheter och fått mycket bra respons. Dessutom blev det många glada skratt! Tack, Anna Sondér, för att du initiativet till en trevlig kväll!
tisdag 2 november 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar