måndag 6 september 2010
Rut på Tjejmilen
Igår var det den 28 upplagan av Tjejmilen och vi var några som joggade runt med Rör inte RUT-tröjor på oss. Det var fantastisk med alla glada tillrop och flera som kom fram och undrade var man kunde få tag på en tröja. Många andra RUT-anhängare (från Alliansen) var på plats och delade ut "knappar", tablettaskar m.m. Det känns så bra att det är så många som stöttar RUT!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar