Det var trevligt att stå som utställare tillsammans med Cecilia Strömberg på Middagskorgen på BoMässan. Vår gemensamma monter var välbesökt och vi hade många trevliga och givande samtal.
Vecka i övrigt har rullat på i rasande fart, det är märkligt att det känns som det bara är måndagar och fredagar......det går fort när man har roligt!
Det har väl inte undgått någon att det är val i helgen. För oss och våra övriga kollegor i branschen är det en nästa outhärdligt spännade helg! Ska våra bransch få fortsätta utvecklas och våra duktiga medarbetare få behålla sina jobb? Eller kommer de rödgröna till makten och tar bort RUT? Enligt artikel i DI så har konjunkturinstitutet (KI)räknat fram att RUT ger överskott till statskassan. Härligt att som bransch få bidra till vård, skola omsorg. Varför vill oppositionen man ta bort RUT?
fredag 17 september 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar