Ja, nu har nyårsafton passerat och dessutom alla helgdagar. Skönt att veckorna blir s a s normala och att det rullar på mot ljusare tider. På mina tidiga morgonpromenader märks det faktiskt att det blivit något lite ljusare. Den vita snön gör säkert sitt till, men tycker ändå det känns som himlen inte är så blåsvart som tidigare.
Nu har vi ett helt år framför oss med nya och spännande utmaningar, vilket är otroligt roligt och stimulerande. Nya kunder och medarbetare tillkommer hela tiden i verksamheterna d v s både i Livskomfort och i AssistansService. Vi har utökat styrkan på kontoret för att kunna serva både kunder och medarbetare på ett bra sätt. Titta gärna på vår hemsida www.livskomfort.se under fliken kontaktpersoner, så ser du bild på oss på servicekontoret.
fredag 21 januari 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar