tisdag 28 december 2010
Nyåsafton närmar sig
När man åker förbi p-husen så står det är att det är fullt. Det händer inte så ofta, men när det är mellandagsrea så är det mycket folk på sta´n. Kanske är skönt att man jobbar så man slipper trängas i affärerna? Men visst vore det kul att göra lite fynd! Ska nog försöka att vi kommer iväg här från jobbet klockan fem idag så hinner vi säkert med en sväng vi också. Det är inte riktigt lika mycket att göra nu i mellandagarna som veckan före jul, men vi som jobbar har ändå fullt upp (tack o lov!). Tyvärr har en av våra biogasbilar gått sönder och fick bärgas till BIVA igår. Hoppas de hittar felet så vi snart ha den tillbaka, den behövs i driften.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar