onsdag 8 december 2010
Pyntat och fint
Idag så har vi julpyntat på kontoret. Tomtarna tittar fram ur vråna, lyktor och stjärnor glimmar. Börjar faktiskt få lite julstämning och nu så går det fort fram till jul. Våra medarbetare arbetar för högtryck för att alla ska få sina hem fina och välstädade inför de kommande helgerna. Våra fönsterputsare, Jack och Frans, har också bråda dagar. Dels p g a att kylan slog till förra veckan och vi fick skjuta på några putsningar, och dels rädslan för att kylan ska komma igen så det inte går att putsa. Har man som kund räknat med att ljusen ska spegla sig i rena fönsterrutor så vill vi ju inte att någon ska bli besviken.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar