måndag 13 december 2010
Den ljuvliga doften av glögg
Sedan tidigt i morse har vi haft Luciamys på här på kontoret. Många av våra medarbetare passade på att börja dagen med glögg, kaffe, lussekatter (som en av våra medarbetare bakat) och pepparkakor. Granen, stjärnorna i fönstren och alla tända ljus glimmade så vackert och stämningen var härlig. Nu börjar dagen lida mot sitt slut och medarbetarna börjar strömma in igen. Nu laddar vi med nya värmeljus och mera kaffe och glögg!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar