onsdag 22 december 2010
Da´n före da´n, före da´n
Oj, vad tiden rusar iväg! Det märks inte minst i affärerna när man försöker handla de sista julklapparna. Vill man umgås väldigt nära med andra människor och gillar att stå i kö, så är detta ett ypperligt tillfälle. Här på företaget är det förstås också bråda dagar, vi gör vårt bästa för att alla ska få sin service innan jul. Dessvärre så har vi en hel del sjuka servicemedarbetare, det är allt från regäla förkylningar till inflamerade blindtarmar. Verkligen inget kul för dem att vara sjuka inför julhelgen. Vi hoppas alla piggar på sig så gott det går. Ibland är det lite trickigt när man säljer sina medarbetares kompetens och de blir sjuka. Vi puzzlar för allt vad tygen håller och hoppas att de som nu är i tjänst även står på benen imorgon.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar