fredag 3 december 2010
Ja, se det snöar!
Världen blir vackert vit och ljuden dämpas och det är i sig härligt med snö. Tyvärr blir det dock en hel del störningar i vår arbete på Livskomfort. Bilar som inte startar, fönsterputsarna som inte kan göra sitt jobb, kollektivtrafik som inte fungerar osv. Fönsterputsarna får i och för sig snöskottningsuppdrag istället och fönstren får väl vara som de är tills det blir lite mildare. Det är värre när inte våra medarbetare kan ta sig till sina uppdrag och vi måste göra en del kunder besvikna. Tyvärr rår vi inte på vädrets makter, hur gärna vi än skulle vilja, utan försöker hitta alternativa lösningar för att ändå hålla en hög servicegrad. Vi önskar alla en trevlig andra Advent!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar