Just nu är vi inne i den mest hektiska perioden i månaden. Vi ska samla in och registrera tidrapporter och även få ut underlag till våra kunder.
Idag har vi också varit på en inspirationsdag för företag inom vård och omsorg. Intressant att höra hur Länsstyrelsen m fl. ser på företagande i länet. Många inspirerande föredrag och nya kontakter.
Härligt att få vara i en bransch som expanderar och sprudlar av liv och nytänkande!
onsdag 5 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar