Våren är vår doftande skön...Så börjar en sång som sammanfattar vårt jobb på Livskomfort/AssistansService. Vi har ofta en hög puls i arbetet eftersom vårt mål är att ge våra kunder det man önskar.
Idag har vi haft besök av skolelever som intervjuade Astrid om hur företaget startade och andra intressanta frågor.
Nu har semesterplaneringen börjat både för våra medarbetare men också kunderna. Mycket ska registreras på rätt ställe så att arbetet löper under sommaren också.
Passa på att prova våra tjänster så du får mer tid över till sommaraktiviteter och njuta av ledighet.
torsdag 6 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar