Måndagmorgonen har börjat som den brukar. Medarbetarna kommer in glada och fulla av arbetslust för att ge service till våra kunder.
På kontoret går vi igenom alla möten och träffar som ska ske under veckan. Det är fantastiskt att se hur många som har kontakt med Livskomfort/AssistansService varje vecka.
I Assistansservice väntar ett antal myndighetskontakter under veckan och vi är glada för att ge stöd i dessa kontakter.
Ha en trevlig dag!
måndag 3 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar