Valborgsmässoafton är förknippat med vårens ankomst. För oss på Livskomfort/AssistansService är det full fart för att ge kunderna den service ni önskar. Allt för att få vårfint till helgen.
I AssistansService har ett flertal kunder som får hjälp med myndighetskontakter och överklagningar. Det är alltid roligt och uppmuntrande när kunden får okej för sina önskemål och behov.
Vi önskar våra kunder och medarbetare en riktigt trevlig Valborg och hälsa våren!
fredag 30 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar