Måndagar kan ibland kännas jobbiga och man tycker kanske att helgen tog slut väldigt fort. För oss på Livskomfort/AssistansService innebär måndagar en rivstart på veckan. Just idag är vi nog lite extra taggade tackvare den "kick off" vi hade i fredags. Tänk va spännande att få lära känna varandra lite bättre.
Vill du veta mer om oss så besök http://www.livskomfort.se
måndag 26 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar