Det är så spännande att arbeta i servicebranschen med tanke på alla kontakter. Varje dag ringer det många som vill nyttja våra tjänster. Vi är glada för att det ständigt finns ett inflöde med nya kunder. Genom att fler och fler kunder berättar om oss till andra så ökar efterfrågan.
Det känns så bra när kunder ringer för att berätta hur nöjda dom är med servicen men också vad som kan utvecklas och bli bättre. Vår bästa marknadsföring sker från mun till mun.
torsdag 22 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar