Idag samlar vi ihop alla krafter för att göra vårt yttersta för att alla kunder ska få en Glad påsk. Vi har pusslat och fått ihop dagens schema så att all service blir utförd idag.
Under eftermiddagen kommer vi att besöka PRO i Kärna för att presentera våra verksamheter och bjuda på lite fika.
Vi vill önska Dig en riktigt Glad och avkopplande Påsk!
torsdag 1 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar