Nu börjar vi nedräkningen till påskhelgen. Idag har vi lite påskfika för att få lite känsla inför den helg som väntar.
Dagen består av många trevliga och glada samtal med medarbetare och kunder. Vi har också några spännande möten att se fram emot.
Idag får vi besök av Staffan Danielsson som är riksdagsledamot för Centerpartiet. Vi ser fram emot att få informera honom om våra verksamheter i Livskomfort och AssistansService.
Hoppas att han liksom ni andra vill besöka vår hemsida http://www.livskomfort.se
onsdag 31 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar