Först vill Vi säga tack till alla som besökte oss i vår monter på Motala Expo. Det var två trevliga dagar och många givande kontakter.
Idag är vi på seminariedag på Konsert och Kongress i Linköping. Alltid kul att möta andra företagare och utbyta lite erfarenheter och knyta nya kontakter.
Det är också många hem som får besök av oss idag. Vi trivs så bra med att ge den service Ni vill ha. Om du inte har provat våra tjänster så är du varmt välkommen att kontakta oss så vi kan berätta mer.
Önskar alla en trevlig vecka!
måndag 22 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar