Idag känns det verkligen som vår. Skönt med solen som skiner in genom kontorsfönstret. Man blir lite piggare och gladare då.
Våra medarbetare är ute och ger service i hemmen. Vi gör allt för att sprida värme och solsken när vi jobbar.
Varje morgon är spännande då många ringer till oss. Hur kan vi leva upp till de behov som kunden har? Jo genom trevliga och arbetsvilliga medarbetare fungerar det riktigt bra.
Vill Du också få mer tid över eller ökad Livskomfort så finns vi för dina behov. Välkommen att kontakta oss!
tisdag 30 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar