Att jobba med hushållsnära tjänster är spännande just dessa dagar. Aldrig tidigare har vårt jobb synts så mycket i media som nu. Vi är glad över alla er som tycker att vi gör nytta och skillnad i er livssituation.
Nu har vi en intensiv period då vi ska se till att alla papper för förra månaden blir rätt och också blicka framåt mot våren. Visst är det underbart att det börjar bli ljusare ute och att vårsolen värmer.
I AssistansService ser vi en ökad efterfrågan på våra rådgivningstjänster. Många vill ha hjälp med skrivningar och annat för att få sina behov tillgodosedda. Känns roligt varje gång en kund blir nöjd.
Vi träffar ofta andra företagare som undrar vad vi jobbar med och när dom får veta så blir dom glatt överraskade.
torsdag 4 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar