Med den rubriken kan vi sammanfatta all vår verksamhet. I både Livskomfort och Assistansservice rullar det på bra. Idag har vi en rad olika möten inbokade med andra företag och även nya kunder. Vi ser en ökad efterfrågad av våra tjänster vilket gläder oss.
I dessa dagar får vi mycket frågor om "RUT-avdragets" vara eller inte vara. Vi gör allt vi kan för att påverka beslutsfattare på olika nivåer och visa på nyttan av RUT.
Kämpa på tillsammans med oss!
torsdag 18 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar