Idag samlar vi ihop alla våra krafter för att göra ett antal hem skinande rena till helgen. När solen skiner så blir vi gladare och gör om möjligt en större insats för kunderna. Nu ligger vi också i planering inför Bomässan i Norrköping den 12-14 mars då vi kommer att ställa ut tillsammans med Middagskorgen. Har du vägarna förbi Norrköping så kom och besök oss.
Vi önskar Dig en riktigt trevlig och avkopplande helg!
fredag 5 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar