Idag är det en vanlig dag i våra verksamheter. Många olika möten är inbokade. En del intervjuer med jobbsökande och andra viktiga kontakter.
Vi ser en ökad efterfrågan på service i hemmen vilket är glädjande. Både vi och kunderna ska bli nöjda.
I AssistansService funderar vi en hel del kring arbetstekniska hjälpmedel och andra rättighetsfrågor för våra kunder.
Vårt mål är att underlätta din vardag och ge dig mer tid för pengarna!
onsdag 24 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar