lördag 13 mars 2010
Ny dag på Boendemässan
Om bara några minuter öppnar Bomässan i Norrköping för dagen. Vi är laddade och tända på att möta besökarna och ge Livskomfort i hemmet. Igår var det drygt 800 besökare på mässan. Många besökare stannade till i vår monter och var glada över våra tjänster. Jättekul också att få stöd i "RUT-debatten". Idag hoppas vi på ännu fler besökare och vi ser fram emot dagen. Kom till Stadium Arena och besök oss i monter 163.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar