I helgen deltog vi som utställare på Bomässan i Norrköping. Det var väldigt trevligt och många besökte oss i montern. Nu har vi en helt ny vecka framför och det är många hem i Norrköping, Linköping och Motala med omnejd som kommer få service av oss.
På mässan var det mycket frågor om RUT-avdraget och vad vi tror om framtiden. Livskomfort/AssistansService ser positivt framåt och jobbar med full fart tills något annat händer.
Denna veckan är det som vanligt en hel del möten med andra företagare, organisationer m fl. som på olika sätt har anledning att möta oss.
Om Du är nyfiken på vad vi kan erbjuda Dig så ta en titt på http://www.livskomfort.se
måndag 15 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar