Nu har vi nått veckans sista arbetsdag och vi vill önska våra kunder och andra bloggläsare en riktigt trevlig och avkopplande helg.
I AssistansService har vi ett antal medarbetare som jobbar även om det är helg. Oavsett om man jobbar eller är ledig så hoppas vi att ni får en trevlig helg.
fredag 26 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar