Onsdag är den dag då vissa tycker att man är mitt i veckan och andra säger att helgen närmar sig. Oavsett vilket så är vi i full gång med service till våra kunder, fakturahantering mm. Det är alltid intensiva dagar i vår verksamhet men början på varje månad är än mer hektisk.
I AssistansService märker vi en ökning av våra rådgivningstjänster och hjälp med myndighetskontakter. Jättekul!
Vi är stolta att jobba i en bransch som sysselsätter drygt 11 400 personer inom hushållsnära tjänster. Inom Assistansen är det också många sysselsatta.
onsdag 3 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar