Idag har vi varit på http://www.sofiesgard.se. En jättebra och spännande verksamhet för barn och ungdomar i Söderköping. Vi fick också många nya företagskontakter som kan bli användbara i framtiden.
I eftermiddag gäller det att plocka ihop allting till Motala Expo http://motala.se/Foretagare/Motala-Expo-Besokare/ där vi ska vara utställare. Hoppas ni vill komma och besöka oss.
onsdag 17 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar