Nu närmar sig påsken med stormsteg. Det är många kunder som genom oss på Livskomfort får service under denna veckan. I AssistansService är det också full rulle med jobb och andra saker som måste ordnas.
I veckan får vi besök av riksdagsledamot Staffan Danielsson. Vi är glada för att han vill komma på besök för att få veta mer om vår verksamhet.
Ibland brukar påskveckan kallas för stilla veckan. Det stämmer inte så väl med oss på Livskomfort men vi ser fram emot påsken.
måndag 29 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar