Fredagarna brukar vara lugna och man känner av att helgen närmar sig men inte hos oss. Idag har vi fått pussla på alla sätt och vis för att få ihop våra servicetillfällen hos kunderna. Vi fick problem med en av våra firmabilar igår och det skapar bekymmer i vår logistik. Alla bekymmer är till för att lösas.
Vi ser fram emot Motala Expo som öppnar idag och pågår till imorgon eftermiddag.
Livskomfort/AssistansService önskar Dig en riktigt skön och avkopplande helg.
fredag 19 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar