Varje morgon ringer telefonen mer eller mindre oavbrutet. Några kunder som blivit sjuka och behöver flytta sitt servicetillfälle. Det är även medarbetare som blir sjuka. Varje morgon pusslar vi fram och tillbaka för att få en bra dag för våra kunder och medarbetare.
Vi är glada att det är ett ständigt inflöde av nya kunder. Vi är stolta över att många kunder stannar länge och ger oss hopp för framtiden.
Välkommen till Livskomfort/AssistansService så får du mer tid för pengarna!
tisdag 27 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar