Vi hälsar kunder och medarbetare välkomna tillbaka efter påskhelgen.
Idag är våra medarbetare på väg ut till hemmen för att ge service precis som vi brukar. Det är alltid en utmaning för våra medarbetare i driften att få ihop schema och se till att det blir så bra som möjligt.
I eftermiddag gästar vi Frälsningsarméns tisdagsträff för att berätta om fritt val inom hemtjänsten i Linköpings kommun.
Vill ni veta mer om oss så välkommen att besöka http://www.livskomfort.se
tisdag 6 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar