Som Företag är det alltid härligt att få nya kunder. Det är ett bevis på att ett gott rykte sprids om oss. Vi vill att alla ska vara nöjda för då är vi nöjda.
Vi har ett ständigt inflöde av nya kunder och det finns alltid plats för fler.
Med nya kunder följer också en utökad grupp servicemedarbetare vilket också är roligt. Tänk vilken kompetens och förmåga vi har bland alla våra medarbetare. Det är med glädje vi arbetar för att göra Livskomfort/AssistansService större.
onsdag 21 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar