Idag känns det verkligen att det börjar bli vår på allvar. Många kunder ringer och vill ha vårstädning och fönsterputs. Vi är så glada att ni visar oss förtroendet att ge er service.
Igår var vi på Kammarkollegiet där vi deltar i en grupp som utarbetar förslag/exempel på förfrågningsunderlag för LOV, Lagen om Valfrihet.
Ikväll samlar vi alla medarbetare till personalmöte. För att bli säkrare i trafiken kommer delar av personalmötet handla om just det.
tisdag 13 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar