Om drygt en månad ska vi flytta kontoret till nya lokaler. Känns jättespännande och kul att få lite större plats. Inför en flytt så är det mycket som ska hinnas med och planeras.
Idag kunde vi läsa i Corren om RUT-avdraget och vi följer med spänning den pågående debatten.
Igår presenterade vi AssistansService på www.assistanskoll.se Genom att jämföra oss med andra assistansanordnare så kan vi locka fler kunder till oss. Ökad konkurrens leder till utveckling.
tisdag 20 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar