Idag känner vi verkligen att vi gör stor nytta och skillnad för våra kunder. Det är många hem som får service varje dag och fler vill ha. Jätteroligt!
När vi blickar framåt så ser vi ett ökande behov av service och ett inflöde av nya kunder och ny personal.
I AssistansService gläds vi över att också få nya kunder men det finns alltid plats för fler.
Du som behöver hjälp med administrationen och annat kring din personliga assistans är vår kund. Hoppas du ser oss som det självklara valet.
torsdag 15 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar