Efter några veckor i nya lokalerna börjar vi känna oss hemma och få ordning på saker och ting. T o m våra tavlor börjar komma på plats och blommor i fönstren. Idag var vi och hämtade ner skylten som satt utanför vårt gamla kontor. Nu ska den fräschas upp och fixas till för de nya lokalerna.
Verksamheten flyter på som vanligt och det har gått relativ smärtfritt att få ordning på all teknik så vi har tillgång till alla data. Vi har haft hjälp av Tobbe och Thomas på Larm & Telefunktion samt Fredrik på Ricoh som alla gjort ett kanonjobb. Tack för det!
måndag 7 juni 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar