Vi har haft över 250 fantastiska gäster som minglat och umgåtts i våra härliga lokaler. Vi är oerhört tacksamma över alla värme och alla lyckönskningar. Tack! Varmt tack också till Lars Holm för ett härligt invigningstal! Musikerna var också helt otroliga. Vilket drag!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar